مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

کسب و کارهای موفق اینترنتی در ایران


کسب و کارهای اینترنتی زیادی در کشورهای گوناگون راه اندازی شده اند که برخی از آن ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. در ایران نیز کسب و کارهای اینترنتی موفقی راه اندازی شده اند که برخی از آن ها شهرت بسیاری دارند. در این مجال تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی موفق ایرانی را به کوتاهی معرفی می کنیم.

درگاه پرداخت پارس پال :

درگاه پرداخت برخط پارس پال یکی از کسب و کارهای موفق اینترنتی در ایران است که خدماتی مانند دریافت و پرداخت برخط را فراهم می نماید. این کسب و کار برپایه ی نیاز کاربران و مدیران کسب و کارهای گوناگون به پرداخت و دریافت وجه نقد بنا شده است و خدمات و تسهیلات گوناگونی را برای مشتریانش فراهم می کند.باکوک. از جمله خدماتی که این کسب و کار ارائه می دهد ارائه ی افزونه ی وردپرس برای فروش فایل های دیجیتال است که ضمن سادگی کاربرد فراوانی دارد. این افزونه امکان فروش فایل را برای مدیران کسب و کارهای اینترنتی کوچک فراهم می نماید و وبسایت را به صورت امن به درگاه پرداخت برخط متصل می کند. البته راه اندازی چنین کسب و کاری پیچیدگی های زیادی دارد اما حوزه ی پرداخت الکترونیک و برخط جزء حوزه های با رشد بالا در آینده خواهد بود و سودآوری فراوانی خواهد داشت.

وب سایت ایده باران :

این وب سایت به ارائه ی ایده های مختلف برای راه اندازی کسب و کار می پردازد و از طریق فروش این ایده ها به درآمد خوبی دست می یابد.بسیاری از افراد می پندارند که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق به یک ایده ی خوب و خلاقانه نیاز دارند اما ایده پردازی فرایندی زمان بر است و بسیاری نیز به ایده های خوب دست نمی یابند. وب سایت ایده باران این نیاز را برطرف می کند و با ارائه ی ایده های گوناگون و بررسی آن ها و فروش ایده ها به درآمد خوبی می رسد.باکوک. البته هرچند ایده پردازی و داشتن ایده ی نو و خلاقانه برای شروع هر کسب و کاری مفید است اما بررسی ایده و امکانسنجی آن از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است و میزان دقت بررسی های وب سایت ایده باران برای ما مشخص نیست.

همیار وردپرس :

این کسب و کار اینترنتی به ارائه ی ابزارها و راهکارهای مورد نیاز دارندگان سایت وردپرسی می پردازد. ارائه ی افزونه های گوناگون و پوسته های متنوع باعث جذب تعداد زیادی از کاربران به این سایت شده و این سایت با ارائه ی پوسته ها و افزونه های غیررایگان درآمد مناسبی کسب می نماید. همچنین استفاده ی روزافزون از سی ام اس وردپرس و هزینه های کم فروش فایل ها ( چون فایل های فروشی این سایت همگی دیجیتال و به صورت دانلودی هستند هزینه ی فروش آن ها بسیار کم است ) می تواند منجر به موفقیت بیشتر این کسب وکار اینترنتی گردد.

مدیر سبز :

از دیگر کسب و کارهای موفق اینترنتی در ایران وبسایت مدیر سبز است که با ارائه ی آموزش های بازاریابی به افراد مبتدی به درآمد مناسبی دست یافته است.باکوک. راهبرد سایت مدیر سبز ارائه ی آموزش به روش های گوناگون به افراد مبتدی و جذاب سازی آموزش ها با ارائه ی نکات جالب و کاربردی است. این کسب و کار اینترنتی بخشی از محصولات خود را به صورت فایل های دانلودی و بخش دیگری را به صورت آموزش های حضوری ارائه می دهد. همچنین ارائه ی اطلاعات در مجلات مشهور باعث جلب توجه بیشتر مشتریان به این کسب و کار شده است.

 

سایت آپارات :

 

سایت آپارات نیاز به معرفی ندارد.درامد اصلی این سایت از اجاره پنل های تبلیغاتی خود می باشد.این پنل ها شامل موارد زیر می باشد:

صفحه اصلی ۱۰۰% نمایش
ویژه – تمام ویدیوها
۱۰ درصد ۴ ثانیه اول ویدئوها (تبلیغات هوشمند)
در کانال ها
پخش مراسم زنده
پنل ورودی کاربران
درج ویدیو یا تیزر تبلیغاتی
تبلیغات در صفحه داخلی

قیمت هر کدام از این پنل ها از دو میلیون و هشتصد هزار تومان در ماه تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است.کافیست تعداد تبلیغات این سایت را شمرده و در مبلغ هر کدام ضرب کنید و تا متوجه شوید مجموع درآمد تبلیغاتی این سایت ماهانه از یک میلیارد تومان بیشتر می باشد!

سایت نت برگ :

نت برگ بزرگترین و معتبرترین سایت تخفیف گروهی کشور می باشد که روزانه نت برگهای متعددی را ارائه می کند.این سایت از هر نت برگ خود پورسانتی معادل ۳۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ خرید نت برگ را دریافت می کند.کافیست در این سایت به تعداد نت برگها و تعداد خریدها توجه کنید تا متوجه شوید درآمد ماهانه این سایت به طور تقریبی ماهانه بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

سایت کلوب :

سایت کلوب نیز از سایتهای معتبر و محبوب در میان کاربران شبکه های اجتماعی ایران می باشد.این سایت ۱۳ پکیج تبلیغاتی خود را در بازه های زمانی یک هفته، ۱۵ روز و یک ماهه ارائه داده است.

با فرض اینکه تمام تبلیغات این سایت به صورت یک ماهه خریداری می شود درآمد کل این سایت از جذب تبلیغات رقم زیر خواهد شد:

۵۶۶ میلیون تومان در ماه :

توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات ماهانه از تبلیغات به صورت هفتگی و ۱۵ روزه کمتر بوده و رقم بالا حداقل درآمد ماهانه این سایت می باشد.همچنین اینکه گاها در هر پکیج،چند تبلیغ جذب می کند.

منبع : donyayeservat.com

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 150

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما