مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای استارتاپ‌ها


یکی از چالش های بزرگ استارتاپ‌ها بحث بازاریابی می باشد. با توجه به تعداد زیاد کاربران در فضای دیجیتال، بازاریابی دیجیتال نقش ویژه ای در موفقیت استارت‌آپ شما دارد.

در تعریف بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی آمده است :

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه بسیاری از ابزارهای آنلاین کار را برای بهره‌وری و کارایی بیشتر استارت‌آپ ها راحت کرده اند. موسسه آموزش طراحی وب در Coimbatore برخی از ابزارهای آنلاین که به رونق کسب و کارهای آنلاین کمک می‌کنند را معرفی کرده است.

۱) Google Analytics : گوگل انالیتیکس (Google Analytics) یک سرویس رایگان پیش آوری شده گوگل است که آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد. این دستاورد برای بازاریابان و وب مسترها برای واکاوی وب بکار گرفته می‌شود. این سیستم امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آنها را ارائه می‌کند. به این ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت.

۲) SEMRush : برای درک بهتر وضعیت سئو و کلمات کلیدی، این ابزار فوق العاده است. این ابزار به ردیابی کلمات کلیدی در سایت شما کمک می کند که در واقع نقش اصلی معرفی کسب و کار شما را ایفا می کند. مقایسه عملکرد شما با رقیبانتان از ویژگی های خوب دیگر این ابزار است.

۳) Buffer : شما از طریق سایت بافر میتوانید پست های شبکه های اجتماعی فیسبوک ( پیج و پروفایل و گروه ) ، توییتر ، لینکدین ( پروفایل و پیج ) و گوگل پلاس ( پیج ) خود را مدیریت کنید . ضمن آنکه ( در صورت تمایل ) با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه ، میتوانید پروفایل گوگل پلاس و شبکه پینترست را نیز به مدیریت خود بیافزایید.

۴) FollowerWonk : این ابزار توسط کمپانی MOZ ساخته شده است و کار آن تجزیه و تحلیل و بهینه سازی صفحه توییتر شماست. Followerwonk به شما کمک می کند تا نمودار شبکه اجتماعی خود را کشف و رشد دهید.

۵) Stockup :

Stockup یک ابزار فوق العاده مفید برای صاحبان وب سایت، وبلاگ و همه کاربران اینترنت است. هر پست وبلاگ شما برای جذاب تر شدن نیاز به یک تصویر دارد. Stockup شبیه به موتور جستجو گوگل است با این تفاوت که فقط تصاویر بی نظیر و با کیفیت را به شما نشان می دهد.

۶) Mention : یک ابزار فوق العاده حرفه ای برای ایجاد نظرسنجی از مخاطبان کسب و کار آنلاین شما. یکی از ویژگی بسیار خوب این ابزار دقیق بودن و امکان اشتراک گذاری نظرات کاربران با یکدیگر می باشد.

۷) Statista : دسترسی سریع به بیش از یک میلیون آماراز طریق این ابزار امکان پذیر است. استفاده از آمار و ارقام، زمانی که میخواهید یک محتوای جدید در وبلاگ خود بزارید بسیار مهم است. Google Trends خوب است، اما Statista به شما امکان می دهد اطلاعات و حقایق خاصی از قبیل رشد سالانه WeChat و یا تعداد زیادی از برنامه ها در فروشگاه های Google و Apple App را پیدا کنید.Statista آمار مفیدی از برخی منابع فوق العاده در CSV و دیگر فرمت های فایل برای تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهد.

منبع : virgool.io

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 180

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما