مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

پنج نکته برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی


بازاریابی ایمیلی مانند سایر موارد یک بخش برجسته و قابل توجهی از موفقیت وبسایت ها است و برای همیشه ادامه خواهد داشت. همینطور، ساختن و اجرای یک رشته عملیات برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی برای هر سازمانی ضروری است. اما باید نحوه اجرای آن و استفاده درست دقت کنید تا ایده شما تبدیل به یک مسیر اشتباه نشود.
پنج نکته ای که برای شروع کار و تولید یک عملیات موفق به کار میرود:

۱- تعیین هدف :

برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی باید یک هدف روشن و مختصر مشخص کنید. ناهماهنگی ها را رفع کنید و گیرندگان ایمیل را برای پیوند با برند تان، تشویق کنید. هدف باید در عنوان به روشنی مشخص شود و به راحتی در پیام قابل درک باشد. زمانی یک مشتری، اینباکس ایمیل خود را پیمایش می کند تا بخواهد آخرین پیام ارسالی با چند پاراگراف و چیدمان صحیح را مطالعه کند. خودتان را از دیگران با ساختن هدف مشخص، برجسته و موثر، متمایز کنید و در واقع در جایگاه بهتری قراردهید.

۲- عنوان متقاعد کننده و اثربخش :

ایجاد یک عنوان موثر می تواند موفقیت در بازاریابی ایمیلی را امکان پذیر سازد یا باعث شکست آن شود. گیرندگان ایمیل می خواهند به سرعت آنچه را که انتظار دارند با یک کلیک دریابند. با در نظر گرفتن یک هدف برای ایمیل و یک عنوان قوی شدیداً مانند قلاب، گیرندگان ایمیل را جذب می کند! آنها نمی خواهند سورپرایز شوند و شاید دنبال سرگرمی نیستند و نمی خواهند وقت شان تلف شود. به این خاطر، نگاه می کنند که آیا عنوان، تداعی کننده ارزش پیام است؟
به آنچه که در باز کردن ایمیل ها، توسط گیرندگان موثر است در نظر داشته باشید و یک لیستی را برای نمونه های عالی آنها تهیه کنید. اینها می توانند برای استفاده از عنوان درست و اصولی در آینده ، الهام بخش باشند.

۳- تماس فعال را در نظر داشته باشید :

هدف شما از ارسال ایمیل در نشان دادن محصولات یا خدمات چیست؟ تماس فعال می تواند به هر شکلی باشد. ممکن است از مشتریان بخواهید روی یک لینک کلیک کنند. ممکن است از آنها بخواهید یک نظرسنجی را پر کنند. مطمئن باشید یک تماس موثر، اغلب می تواند بین یک عملیات موفق ایمیلی و هر چیز دیگری که جز اتلاف وقت نتیجه دیگری ندارد، تفاوت ایجاد کند.


۴- گرافیک چشم گیر و جذاب :

توجه خواننده را با محتوای کسل کننده یا نامرتبط از بین نبرید. اگرچه پیام نوشتاری مهم است اما ایمیل های متنی سنگین و بدون گرافیک و یا ویدئو، محکوم به حذف می باشند. داشتن گرافیک های تمیز و جذاب، بهترین راه برای الحاق آنها به پیام های برند شما است و در واقع محتوا را تکمیل می کند و منجر به موفقیت در بازاریابی ایمیلی می شود. اضافه کردن نکات کلیدی با اطلاعات مفید، ایمیل شما را برای خواندن آسانتر می کند. مشتری بالقوه شما می تواند به پیشنهاد یا تماس عکس العمل نشان دهد و سریعاً به سمت فرایند تصمیم گیری حرکت کند. و این خود امکان موفقیت در بازاریابی ایمیلی را فراهم میکند.

۵- واکنش گرایی :

ایجاد یک ارتباط ایمیلی برای مطالعه افراد در تلفن هوشمند یا تبلت، بدون شک یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی ایمیلی است. بر طبق تحقیقات “مرکز تحقیقی پیو” ، ۶۴% از افراد، کاربر تلفن همراه هوشمند هستند و بیشتر ایمیل ها را روی موبایل بررسی می کنند. ادامه این روند در آتی به ترسیم و ایجاد یک مرکز موبایلی برای ما،منتهی می شود. ایجاد ارتباط ایمیلی با موبایل به نظر می رسد در بین پلتفرم های مختلف، جایگاه ویژه ای دارد و باید برای هر سازمانی در اولویت باشد.
دنیای بازاریابی ایمیلی بزرگ و همیشه در تغییر است. تعداد نکات و ترفندهای قابل دسترس برای این کار بیشمارند و هر کسی ترجیحات خود را دارد. با یادآوری و پیروی دقیق از این موارد ، شما برای شروع یک سفر الکترونیکی یا ایمیلی به موفقیت در بازاریابی ایمیلی نیازمندید!

 

منبع : pishtaz.org

  انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 169

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما