مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

5 ایده برای کسب و کار اینترنتی


ایده کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار آنلاین می تواند راهی به سوی پولدار شدن شما باشد. چرا که کارآفرین بودن به این معنی نیست که حتما باید شرکت‌ها یا فروشگاه‌های عریض و طویل تاسیس کنید تا این‌گونه بتوانید مهارت‌های‌تان را نشان دهید و پول در بیاورید؛ و به اصطلاح “‌تجارت خشت و ملات‌“‌ راه بیندازید. اینترنت فرصت‌های گران‌بهایی به شما داده است که با استفاده از آن می‌توانید کسب و کار را با هزینه‌ی اندک و حتی بدون هزینه شروع کنید. با تمرکز بر نقاط قوت‌تان، قادر خواهید بود فهرستی از مشتریان تهیه، و کسب و کار اینترنتی‌تان را راه‌اندازی کنید.

1. نویسنده‌ی کتاب الکترونیکی :

نویسنده شدن بیش از هر زمان دیگری آسان شده است. امروزه با کتاب‌خوان‌ّهای الکترونیکی که جز اصلی هر خانه‌ای شده‌اند، آرزوی انتشار کتاب توسط خود نویسندگان برای بسیاری از آن‌هایی که همواره به مانع بزرگی هم‌چون موسسات انتشاراتی برخورد می‌کردند، تبدیل به واقعیت شده است. با استفاده از ابزار مناسب بازاریابی، می‌توانید کتاب‌تان را در هر زمینه‌ای که باشد، از آشپزی گرفته تا کاهش وزن، و املاک و مستغلات، با موفقیت منتشر کنید.

2. پشتیبانی فنی از راه دور :

بسیاری از کسب و کارهای کوچک بودجه‌ی کافی برای استخدام کارشناس فناوری اطلاعات (آی‌تی) ندارند، بنابراین، اگر دستگاه‌های رایانه‌ای‌شان خراب شوند، معمولا مجبور هستند به دوستان و اعضای خانواده‌شان که کمی از رایانه سر در می‌آورند متوسل شوند. اگر در زمینه‌ی رایانه و شبکه تجربه دارید، می‌توانید مشکل این قبیل شرکت‌ها را بر طرف و از اه دور خدمات فنی مورد نیازشان را برآورده کنید.

3. فروشگاه مجازی لوازم دست‌دوم :

آن‌هایی که مشتاق خرید و فروش لوازم دست‌دوم هستند می‌توانند با فروش لباس‌های سالم و گران‌بهای‌شان به سودهای خوبی دست پیدا کنند. با راه‌اندازی یک وب‌گاه مستقل به عنوان یک ویترین مجازی، خودتان را تبدیل به یک برند کنید. ولی با استفاده از خدمات مدیریت وب‌گاه نظیر خدمات گوگل معامله‌های‌تان را مدیریت کنید. با استفاده از عکس‌های جذاب و باکیفیت از محصولات‌تان، خود را در میان دریایی از آدم‌هایی که می‌خواهند اجناس دست‌دوم‌شان را بفروشند، بالاتر قرار دهید. این ایده کسب و کار اینترنتی را برای اولین بار وب گاه معروف ای بی راه اندازی کرد.

4. فروشنده‌ی صنایع دستی :

برخی وب‌گاه‌های خاص، محل‌های مناسبی هستند که هنرمندان صنایع دستی به راحت‌ترین شکل می‌توانند آثار دستی باکیفیت‌شان را نظیر روکش‌های بافتنی یا ظروف شیشه‌ای رنگ‌آمیزی‌شده‌ی منحصربه‌فرد به فروش برسانند. اگر مواد اولیه‌تان را به صورت عمده تهیه کنید، هزینه‌های اولیه‌تان به شدت کاهش می‌یابند، و اگر بتوانید به سرعت سفارش‌های‌تان را افزایش دهید، در کم‌ترین زمان، سود زیادی نصیب‌تان می‌شود. حتی می‌توانید این کار را به صورت یک حرفه‌ی تمام‌وقت انجام دهید.

5. توسعه‌ی نرم‌افزار :

برنامه‌های گوشی همراه بیش از گذشته محبوب شده‌اند، و آدم‌ها حاضر هستند برای رسیدن به راه‌های جدید مدیریت زندگی‌شان با گوشی‌های همراه، پول خوبی ‌بدهند. اگر ایده‌ی خوبی در سر دارید و هم‌چنین برنامه‌نویسی نیز بلد هستید، می‌توانید برنامه‌ی خودتان را طراحی کنید. این یک ایده کسب و کار اینترنتی بی نظیر است. اگر فقط یک ایده‌ دارید ولی فوت و فن‌های تبدیل آن ایده را به واقعیت بلد نیستید، نرم‌افزارهای توسعه‌دهنده‌ی زیادی وجود دارند که به کمک‌تان می‌آیند.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 221

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما