مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

تفاوت فروش آنلاین و فروش فروشگاهی در چیست ؟


تفاوت فروش آنلاین و فروش فروشگاهی در چیست ؟


فروش آنلاین یک قسمت در حال رشد از بازار خرده فروشی است. هر چند فروشگاه های سنتی هنوز هم در بسیاری از بخش های اقتصاد خوب عمل می کنند. اما بین تجربه خرید آنلاین و خرید سنتی تفاوت های بسیاری وجود دارد. تعامل فروشنده و مشتری یکی از مزیت های اصلی فروش فروشگاهی است جایی که مشتری قادر به لمس فرآیندهای خرید است. فرآیند خرده فروشی شامل چندین مرحله بین محصول و مشتری است. بسته به نوع فروش – فروش آنلاین یا فروش فروشگاهی – برخی از این مراحل کاملاً متفاوت هستند.

 

پژوهشی در مورد فروش آنلاین :

 

بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف کنندگان زمانی که خودشان تحقیقات آنلاین بر روی خرید شان انجام می دهند، دارای اطمینان بیشتری هستند. آنها در فروش آنلاین نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنند بلکه منابع بیشتری برای بررسی پیش روی دارند. چالش اصلی فعلی برای فروش فروشگاهی پشتیبانی و نظارت بر پرسنل است . این امر باعث ایجاد تمایزی هزینه زا بین فروش آنلاین و فروش فروشگاهی است.

 

اطلاعات حسی :


مشتریان خرده فروشی قبل از تصمیم گیری خرید نیاز به اطلاعات گوناگونی دارند. در طبقه بندی اطلاعات خرید خرده فروشی می توان به اطلاعات متنی ، حسی و بصری اشاره نمود. هر چند شما در فروش آنلاین اطلاعات متنی و بصری را پوشش می دهید، اما اطلاعات حسی از این طریق قابل ارائه نخواهد بود.

 

هزینه ها در فروش آنلاین و فروش فروشگاهی :


حتی زمانی که هزینه های فروش برای یک محصول خاص در فروش آنلاین و فروش فروشگاهی یکسان باشند؛ اما هزینه های زنجیره تأمین معمولاً برای فروش آنلاین ارزان تر است. هنگامی که تولید کنندگان می توانند به صورت مستقیم به مصرف کننده فروش داشته باشند، دیگر نیازی به هزینه های عمده فروشی و خرده فروشی نیست. همچنین انبار موجودی فیزیکی خود به خود هزینه زا است. در صورتیکه در فروش آنلاین ، خرده فروشان آنلاین نیازی به این بخش از موجودی نخواهند داشت .

 

فرآیند در دسترس بودن کالا در فروش آنلاین :


همچنان که فروش آنلاین مزایای خود را دارد، اما زمان تحویل و مالکیت خرید در فروش آنلاین نسبت به فروش فروشگاهی بالاتر است. معمولاً فرآیند فروش آنلاین به دلیل پردازش و در دسترس قرار دادن کالا به مشتری و اینکه مشتری از طریق یک وب سایت خرید خود را انجام می دهد طولانی تر از فروش فروشگاهی است. زمان انتقال مالکیت و استفاده از محصول برای مشتری در فروش فروشگاهی بسیار پایین تر از فروش آنلاین است.

منبع : marketingirantalent.com

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 282

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما