مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

تمرکز مک دونالدز بر تحویل غذا و سفارش پیش رو به کمک تکنولوژی


تمرکز مک دونالدز بر ایتکارات تکنولوژی محور
مک دونالدز تمرکز خود را بر ابتکارات تکنولوژی محور در پیشنهاد به اولویت بندی تجربه مصرف کننده و براورده نموده تقاضای ایشان به منظور افزایش سهولت و سادگی قرار داده است. این برند فست فود در ایالات متحده مشغول آزمایش شیوه های تحویل غذا می باشد. Business Insider در دسامبر سال گذشته گزارش داد که مک دونالدز در حال همکاری با UberEATS برای تحویل غذا به مصرف کنندگان اُرلاندو، تامپا و میامی است.

بازار تحویل غذا :

بازار تحویل غذا، با وجود کسب وکارهای مانند Deliveroo و UberEATS (شرکت های سفارش آنلاین غذا) و ادعای کسب سهم قابل توجهی از بازار، در حال رشد و توسعه است. بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵، بازار بریتانیا در حوزه تحویل غذای آماده و مواد غذایی، رشد ۷/۴ درصدی معادل ۷/۶ میلیارد پوندی را تجربه کرده است. (منبع : Euromonitor)

با توجه به آنچه بیان شد، مک دونالدز در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بیشتر در فنآوری آینده و افزودن ویژگی ها و قابلیت های جدید در برنامه تلفن همراه (app) خود می باشد. این برند برنامه تلفن همراه خود را در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده راه اندازی نمود که ۱۸ میلیون بار این برنامه دانلود شده و ۱۱ میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده اند.

مک دونالدز در حال کار بر روی عناصری مانند، سفارش و پرداخت از طریق برنامه موبایل یا اینترنت است. اگر چه زمانی که این برند پا به این عرصه نهاد با پتانسیل عظیمی از مدیریت ارتباط با مشتری و طرح های وفاداری رو به رو شد که به اذعان خودشان فاصله بسیاری با رقبای خود داشتند. مک دونادز به دنبال بهترین شیوه درک مشتری است و تمرکز خود را بر سهولت و سادگی سفارش و پرداخت و اجرا و پیاده سازی سیستم های پاداش قرار داده است.

 

منبع : marketingirantalen

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 259

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما