مرجع ارائه ی آموزشهای کاربردی در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی

محل لوگو

خرید و فروش سایت تازه کار


سایت های تازه کار سایت هایی هستند که معمولاً کمتر از ۳ ماه از عمر آن ها گذشته است و اغلب به قصد فروش طراحی و ساخته شده اند. اگر شما نیز صاحب یک وب سایت تازه کار هستید و می خواهید آن را در سایت خرید و فروش سایت سدوفا به مزایده بگذارید از شما دعوت می کنم قبل از هر اقدامی این مقاله را مطالعه کنید تا با نکاتی آشنا شوید که بتوانید با آن وب سایت خود را در اسرع وقت و به بالاترین قیمت به فروش برسانید.

برای وب سایت خود محتوای زیبایی تولید کنید :

نیاز نیست برای وب سایت خود محتوای با کیفیت تولید کنید چون به هر حال قصد دارید آن را به عنوان یک وب سایت تازه کار به فروش برسانید اما نداشتن محتوا نیز سایت شما را زشت به نظر می رساند. منظور از محتوای زیبا، استفاده از محتوا های طولانی و چند پاراگرافی است که با فونت زیبایی مثلاً فونت ایران سنس نوشته شده باشد. همچنین از عکس های زیبایی در بین محتوای خود استفاده کنید.

اگر هنوز دامنه نخریده اید از دامنه های رتبه دار استفاده کنید :

اگر سایت را طراحی کرده اید اما هنوز دامنه ای برای سایت خود تهیه نکرده اید، سعی کنید دامنه ای خریداری کنید که قبلاً فعال بوده و اکنون منقضی شده است. دامنه هایی که قبلاً فعال بوده اند امتیاز بیشتری نسبت به دامنه های جدید دارند و قیمت وب سایت شما را شدیداً افزایش می دهند.

قیمت شروع مزایده را خیلی پایین انتخاب کنید :

با وجود امکانی مثل “قیمت رزور” در مزایده ها، می توانید قیمت شروع مزایده را پایین انتخاب کرده و نگرانی بابت فروش در قیمت های پایین نداشته باشید. چرا که تا زمانی که قیمت های پیشنهادی از قیمت رزور عبور نکرده باشد سایت شما به برنده مزایده فروخته نمی شود. به همین علت می توانید قیمت شروع مزایده را خیلی پایین مثلاً ۲۰۰۰ تومان انتخاب کنید. یکی از مزایای اینکار این است که افراد بیشتری قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند و حس رقابت در آنها باعث می شود قیمت را تا اعداد بالایی ادامه بدهند. و مزیت دیگر آن است که شما متوجه می شوید حداکثر قیمتی که خریداران حاضرند بابت وب سایت شما بپردازند چه قیمتی است.
توجه داشته باشید که خریداران قیمت رزور شما را نمی دانند به همین علت قیمت حقیقی مد نظر خود را اعلام می کنند. به همین دلیل گاهی ممکن است قیمت پیشنهادی آنها تا خیلی بیشتر از قیمت رزور مورد انتظار شما بالا برود.

توضیحات زیادی برای آگهی خود بنویسید :

هر چه توضیحات شما برای آگهی فروش بیشتر باشد اطمینان خریدار نسبت به شما بالاتر می رود. می توانید در توضیحات خود همه ی جزئیات سایت را شرح دهید. امکانات پنل مدیریت را کامل توضیح دهید. قابلیت های درآمد زایی سایت را بیان کنید و …

به پیام های خصوصی خریداران به سرعت پاسخ دهید :

پاسخ سریع شما به سوالاتی که کاربران در پیام خصوصی از شما می پرسند باز هم دلیلی برای اطمینان بیشتر خریداران به شماست. اما اگر به سوالات دیر پاسخ دهید اشتیاق آنها نیز برای پیگیری مزایده و ارسال پیشنهادات بالاتر از بین می رود.

طول دوره مزایده را طولانی نکنید :

شما اجازه دارید مدت مزایده را حداکثر ۳۰ روز انتخاب کنید. اما توصیه می شود طول مزایده را ۱۴ روز انتخاب کنید. اگر طول زمان مزایده کم باشد خریدارانی برای آن مدت مزایده شما و پیشنهادات رقبا را رصد کرده و دنبال می کنند. اما اگر خیلی زیاد باشد ممکن است از مزایده شما غافل شوند. البته خیلی هم نباید زمان مزایده را کم کرد تا خریداران احتمالی بتوانند در فرصت مناسب از مزایده شما مطلع شوند.

وب سایت خود را از این لینک به صورت آنلاین به مزایده بگذارید (کد تخفیف اولین آگهی firstad) : ثبت آگهی فروش

 

منبع : sedofa.com

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 269

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما